Vásárlás bitcoinnal.
2017. december 20. írta: fehérb

Vásárlás bitcoinnal.

Már több cikket is olvastam a bitcoinról ahol negatívan értékelték ezt a virtuális valutát.

Véleményem szerint jól használható vásárláshoz is!

2ac6099048ccc751716581f73d044912.jpg

Gyakran és több helyen olvastam:

Nem lehet használni semmire, ez egy megfoghatatlan virtuális pénz.

 

Szeretném ezt az állítás megcáfolni, mert ez egyáltalán nem így van. Igaz a nagyobb webshopok e bay, amazon, ali express még nem fogadják el a bitcoint, de más webáruházakban már lehet vele fizetni.

Én már többször vásároltam bitcoinnal.

Igaz külföldön egyenlőre több a lehetőség vásárlásra, de vannak már Magyar elfogadóhelyek is.

Erről már egy előző bejegyzésben írtam. Olvasd el itt!

Most egy külföldi oldalt szeretnék bemutatni ahol elfogadják a bitcoint.

Személyesen már vásároltam ezen az oldalon, és meg is kaptam a terméket, ezért bátran ajánlom.

Az oldal elérhető itt.

Ezen az oldalon különböző számítástechnikai dolgokat lehet vásárolni.

Abban én is egyetértek hogy látva a bitcoin árfolyam döbbenetes emelkedését, nem tudni mi lesz ennek a vége és rizikós nagyobb összeget befektetni.

Viszont kisebb összegeket vásárláshoz jelenleg nyugodtan és biztonságosan használhatunk.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netotlet.blog.hu/api/trackback/id/tr8713514051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása